Dažniausiai užduodami klausimai
Koks jūsų parduotuvės ir serviso adresas?
Mūsų servisas ir parduotuvė yra adresu Tauragė, J. Avižonio 6.
Jei neturite galimybės patys pristatyti transporto priemonę, rašykite elektroninį laišką info@rideon.lt ir mūsų darbuotojai padės suorganizuoti kurjerį.
Koks jūsų darbo laikas?
Pirmadieniais – penktadieniais: 8:00 – 17:00
Šeštadieniais: 10:00 – 14:00
Sekmadieniais: nedirbame.
Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?
Parašykite mums el. laišką adresu info@rideon.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.
Ką daryti, jei prekės aprašyme pateikta informacija yra skirtinga, lyginant su kitais tinklalapiais?
Parašykite mums el. laišką adresu info@rideon.lt ir mes informaciją patikrinsime bei atsakysime per 1 darbo dieną.
Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?
Ne, kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos. Partneriams kainos derinamos individualiai.
Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?
Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje internete nurodytos su PVM.
Kur RideOn.lt pristato prekes?
RideOn.lt pristato prekes visoje Lietuvoje ir Europoje. Pristatymo kaina matysite krepšelyje suvedę adresą ir pasirinkę pristatymo būdą.
Per kiek laiko pristatote prekes?
Numatomas prekių pristatymo laikas nurodytas prie kiekvienos prekės aprašymo.
Ar galime prekes atsiimti patys?
Taip. Užsakytas prekes galite atsiimti mūsų fizinėje parduotuvėje, adresu Tauragė, J. Avižonio 6.
Ar galiu prekes atsiimti siuntų paštomate?
Taip, apsipirkimo metu pasirinkę vieną iš kurjerių siūlomų paštomatų LP EXPRESS.
Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?
Taip. Užsakymo metu įveskite gavėjo duomenis.
Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?
Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu.
Ar Jūsų prekės turi garantiją?
Visos RideOn.lt parduodamos prekės turi garantiją. Prekėms suteikiama 1–2 metų garantija, akumuliatoriams – 6 mėnesių.
Kur kreiptis, jei prekė sugedo/dėl prekės garantinio aptarnavimo?
Rašykite mums el. laišką adresu info@rideon.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.
Kiek laiko užtrunka prekės taisymas?
Priklauso nuo gamintojo centro užimtumo. Paprastai iki savaitės. Jei reikia dalių iš užsienio – iki 45 dienų.
Ar pakeisite prekę, jei senosios pataisyti neįmanoma?
Taip, jei garantinis laikotarpis nepasibaigęs – prekė bus pakeista arba grąžinti pinigai.
Kokį mokėjimo būdą rinktis apmokant pagal išankstinę sąskaitą?
Rinkitės mokėjimo būdą bankiniu pavedimu. Vadybininkai rezervuos prekes ir atsiųs sąskaitą el. paštu.
Kokį mokėjimo būdą rinktis prekybos partneriams?
Taip pat bankiniu pavedimu, pagal individualią kainodarą.
Nepavyksta užsiregistruoti / apmokėti?
Kreipkitės el. paštu info@rideon.lt.